خسته امــــــــــــ
 
از این ســــــــــــــــــوال بی جواب
 
که هر لـــــــــــــــحظه می پرسم
 
یعنــــــــــــــــــــی الان کجاست…

 



نظرات شما عزیزان:

سَعيد
ساعت9:33---9 اسفند 1392
تاریک کوچه‌های مرا آفتاب کن
با داغ‌های تازه، دلم را مجاب کن

ابری غریب در دل من رخنه کرده است
بر من بتاب، چشم مرا غرق آب کن

ای عشق ای تبلور آن آرزوی سبز
برخیز و چون سکوت، دلم را خطاب کن

ای تیغ سرخ زخم، کجا می‌روی چنین
محض رضای عشق، مرا انتخاب کن

ای عشق، زیر تیغ تو ما سر نهاده‌ایم
لطفی اگر نمی‌کنی، اینک عتاب کن !


sajjad
ساعت15:15---8 اسفند 1392
تو مدیریت وبلاگت برو به بخش پیوند ها...بعد این آدرس وب من رو بزار sajjad74.lxb.ir
پاسخ:bavshe


sajjad
ساعت12:12---8 اسفند 1392
راستی آبجی...لینک من مشکل داره..

sajjad
ساعت12:11---8 اسفند 1392
آبجی چرا اینقد پست های غمگین میزاری؟؟؟؟..آهنگ وبت هم که دیگه اشک آدمو در میاره.....چرا یکم شاد نیستی خواهرم؟؟؟؟
پاسخ:dadash donyaye adam ghamgin bashe dige az jomalat entezari nemire


amin
ساعت22:40---6 اسفند 1392
شب که میشود ،، شروع میشوند ،، ای کاش های من …

سَعيد
ساعت16:59---6 اسفند 1392
میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود



از قول من به باران بی امان بگو :



دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد . . .
پاسخ:liiiike


ی درد داره مونثــ..
ساعت12:52---6 اسفند 1392
دکتر پای نسخه ام بنویس ممنوع ملاقات

بگذار تنهاییم دلیل پزشکی داشته باشد . . .
---
سلام ما برگشتیم دوباره

حسش بود بسر یسر


سَعيد
ساعت12:42---6 اسفند 1392
سلام آبجي آپم يه سر بزن

سَعيد
ساعت12:42---6 اسفند 1392
گـــــاهی دلــــم برایت تنــــگ می شود ...

و ایــــن را خوب میــــدانم که دیگــــر نیستی !

به اجبــــار آرام میگیــــرم ...

چه اجــبار تلـــخی !

سهــم من از دنیــــــــــــا نداشتن استــــــــــــ ...

تنهـــــا قــــدم زدن در پیاده رو هــــــای زمســـتان ســرد..


و فكـــــــر كردن به كســـــی كه هیــــچ وقتـــ

نبــــود...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : 6 / 12 / 1392برچسب:, | 9:29 | نویسنده : ♥♠بهاره♠♥ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.