سلام به همه ی داداشا و ابجی های گلم

خوبید؟خوشید؟سلامتید؟خداروشکر

دوستان عیدهمتون مبارک باشه سالی پراز عشقوسلامتوبراتون ارزو میکنم

انشاا...توساله جدید یه زندگیه تازه وخوب شروع بشه

هیچ وقتم از زندگیتو شکایت نکنید...نمیخوام نصیحت کنم فقط میخوام

باهاتون راحت باشم...یه دوستی بهم میگفت نگوخدا چرامنوخلق کرده

اون که هر چی میخوام نه میگه...خدا همه ی خواسته های بنده هاشو

قبول میکنه اما شاید باتاخیر...بهتره ادم ارزو هاشوتو یه کاغذ بنویسه

بعده چن ماه یا شایدم زود ویا شایدم دیر...میبینه که اون ارزویی که دیروز

داش..امروز بهش رسیده..اونوقته که دیگه ازکسی ناراحت نیس....

خب....حالا دیگه بگذریم....دوستان من یه چن وقتی اپ نیستم...سرم خیلی شلوغه

فقط اگه باشم نظراتو تاید میکنم و وقتی برگشتم بهتو سر میزنم....

خیلی دوستون دارم....و امیدوارم تو سال جدیدخوشو خرم باشی.دلمم براتون تنگ میشه

خدا حافظ تا یه هفته بعد...

 



نظرات شما عزیزان:

شیرینک
ساعت17:57---18 فروردين 1393
سلااااااااام.بهاره جونم وبت عالیه گلم تبریک

شیرینک
ساعت17:57---18 فروردين 1393
سلااااااااام.بهاره جونم وبت عالیه گلم تبریک

˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت16:49---17 فروردين 1393
سلام آبجي خوبيم شكر....به لطف شما
سال نــــــــــــــــــــوتون مُباركـــــــــــــــ باشه انشاا...
منم آپم وقت كردي خوشحال ميشم يه نگاهي گذرا داشته باشي...


amin
ساعت8:10---14 فروردين 1393
سلام بهاره خانوم ،خوبی؟

عید که گذشت دو هفته از عید هم گذشت ولی تو هنوزم نیومدی وبماااااااا

شاد باشی
پاسخ:سلام خوبی؟ درگیره درسام بودم خیلی زود میام خوش بگذره


shima
ساعت13:04---11 فروردين 1393
مرسی گلم سال نو شما هم مبارک

amin
ساعت18:01---10 فروردين 1393
سلام بهاره خانوم ، خوبید؟
شاد و موفق باشید


prince of persia
ساعت18:58---4 فروردين 1393
سلام زن عمو چطوري دلم واست تنگ شده بود چه خبر ميري تفريح خوش بگذره عيدت مبارك ادرستو گم كرده بودم زن عموي ما هم كه از اون ادم بي معرفتا اين قدر گشتم ا پيدات كردم زن عمو به بچه ها س برسون هههههههههه


پاسخ:به خدا عمو منم دل تنگ بودم اومدم وبت ولی عوض کرده بودی انگار


amin
ساعت17:01---4 فروردين 1393
سلام بهاره خانوم عیدتون مبارک
بهترین ها رو براتون ارزو میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : 1 / 1 / 1393برچسب:, | 21:6 | نویسنده : ♥♠بهاره♠♥ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.