سن گتدین عزیزیم .ایله بیل دونیا قوتولدی

چون سن واریدین گون واریدی.گونده توتولدی

دونیانی گورردیم گوزلیم .نازلی گوزونده

دونیانی آپاردین .ایله بیل گوزده توتولدی



نظرات شما عزیزان:

شیرینک
ساعت18:03---18 فروردين 1393
یاشا سینی.چوخ قشنگیدی
پاسخ:چوخ ممنونم عزیزم


خیانت
ساعت13:39---4 فروردين 1393
سلام عالی بودددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددد ددددددددددد


پاسخ:خیلی ممنون


ایسل
ساعت23:07---2 فروردين 1393
سلام جیگرم دستت دردنکنه بهترین بود بووس عالی بود عالی عالی عالی عالی
پاسخ:سلام عزیز خیلی ممنون ... مرسی که سر زدی


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت23:39---28 اسفند 1392
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.

پیشاپیش عیدت مبارک
پاسخ:سلام عزیز عیدشمام مبارک


ایناز
ساعت12:07---28 اسفند 1392
من ک نفهمیدم چی نوشتی ابجی


ولی دوستت دارم


سکوت کردم حتب در برابر کسایی ک میخواستن عشقمو ازم بگیرن...


ازم سوال کردن و سکوت کردم...


سکوت کردم وهمه چیزمو از دست دادم حتی زندگیمو...


سکوت نکن وقتی ازت پرسیدن دوستش داری


فریاد بزن...................................................... .
پاسخ:اجی یه وقتایی نمیشه فریاد زد....چون لباتو بهم میدوزن
پاسخ:معنی=تورفتی عزیزم انگاری دنیام تموم شد..تا وقتی تو بودی خورشیدبود..بعدرفتنت اونم غروب کرد... دونیارو دیدیم قشنگم تو چشایه نازت...دنیارو که بردی انگاری چشامم کور شد.....


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:08---25 اسفند 1392
روزے ڪـہ نگاهماלּ בر هم آمیخت …



مے פֿـواستم بگویم ڪه…



اما سڪوت ڪرבم



פ๛ ڪرבم ، ازنگاهم ، رازم را פֿـوانבـہ باشے …



سن گتدين!!!چوخ گشهدير آبجي...آيادا بوجور شعرلار دان ياز...موفق اولاسان
پاسخ:چوخ ساغول...حتما


علی
ساعت10:42---21 اسفند 1392
سلام وبتون عالیه به من هم سری بزنیدممنون

A
ساعت18:05---18 اسفند 1392
سلام وبتو ن عالیه این جمله های ترکی که نوشتید معنی کنید ...توتولدی

سَعيد
ساعت16:21---14 اسفند 1392
فقط پلے بوבم براے عبــورت

فڪـــــر تخریـب مלּ نبــــاش!

بـــــہ آخــــر ڪـہ رسیבے בست تڪاלּ بــــבـہ פֿـوבم فرو مے ریــــزم !


amin
ساعت18:58---12 اسفند 1392
برگرد واز اول برو…
چشمانم پر از اشک بود
واضح ندیمت….


sajjad
ساعت11:12---10 اسفند 1392
ازتون دعوت میکنم به یک جشن تولد تو وبلاگم بیای...

sajjad
ساعت21:32---9 اسفند 1392
آلشدی بیر اورک مین درده یاندی / یالانچی سوزلره قلبیم ایناندی / بو قلبیم غم الینن لخته قاندی / قاریشما غم لره دنیا یالاندی.......
پاسخ:liiiiiiiike


AMIR
ساعت14:31---8 آبان 1392
عالی بود

من عاشق وب شما شدم :

X

به ماهم بهار سر بزن دوستار تو امیر
پاسخ:mamnoon amir khan nazare lotfete.chashm


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: حسرت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 9 / 12 / 1392برچسب:, | 15:37 | نویسنده : ♥♠بهاره♠♥ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.